Kan ik hulp krijgen bij het ordenen van mijn administratie?
Is uw administratie niet op orde? Dan kunnen wij u helpen bij uw administratie. Dat doet het A-team van de sociale dienst.
Het A-team
De medewerkers van dit team gaan samen met u aan de slag om uw papieren uit te zoeken. Dit noemen we een 'ordengesprek'. We laten u zien hoe u zelf uw administratie kunt bijhouden. En we maken een map waarin u alles goed kunt opbergen. De hulp van het A-team is gratis.
De consulent meldt u aan voor een ordengesprek als dit voor u nodig is. Als u begeleid wordt door bijvoorbeeld maatschappelijk werk, verslavingszorg of een andere hulpverlenende instantie, kan uw begeleider u ook aanmelden.
Let op! Er kunnen problemen zijn met formulieren die u invult. We werken aan een oplossing. Excuses voor het ongemak. U kunt ons telefonisch bereiken, via de chat, via e-mail en via onze social media-kanalen.
Let op! Mogelijk ontvangt u later dan gewend uw uitkeringsspecificatie per post. Een uitkeringsspecificatie is een document waarin staat hoe uw uitkering is berekend. Wilt u uw uitkeringsspecificatie al bekijken? U kunt deze nog wel inzien in MijnSDD.