Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Wij verzoeken u cookies te accepteren. Meer info

Spring naar inhoud

Klantenservice

Home Op welke manieren kan ik contact opnemen?

Ik wil contact opnemen

> Als gevolg van de ontwikkelingen rondom het coronavirus en de maatregelen die landelijk gelden, past de Sociale Dienst Drechtsteden haar dienstverlening aan.


U kunt op verschillende manieren contact opnemen. Hieronder ziet u de reactietijd per contactmogelijkheid:


MijnSDD

24 uur per dag bereikbaar via onze website. Klik op de rode knop 'MijnSDD' rechtsboven.

Telefoon

Bereikbaar via 078 770 8910, op werkdagen tussen 8.30 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 15.00 uur.  U krijgt binnen 4 minuten een medewerker aan de lijn. Wij kunnen uw vraag mogelijk sneller afhandelen als u uw klantnummer bij de hand heeft.


Facebook en Twitter

Via Facebook Messenger (knop Bericht versturen) of Twitter Direct Messenger (knop Bericht verzenden). We reageren binnen 1 uur op werkdagen tussen 8.30 tot 16.30 uur.


Vragenformulier

U kunt uw vraag stellen via het vragenformulier. U krijgt binnen 24 uur een reactie.

Inloop Werkplein

> MOMENTEEL  ALLEEN VOOR SPOEDGEVALLEN

De dienstverlening op ons Werkplein is aangepast i.v.m. het coronavirus. U kunt op werkdagen van 09.00 - 12.00 uur alleen nog op het Werkplein terecht voor spoedgevallen. U kunt geen gebruikmaken van de klantcomputers en printers. In de middag is het Werkplein helemaal gesloten.


Wanneer u voor een spoedgeval langskomt, denk dan aan de volgende maatregelen:

  • Kom niet als u verkoudheidsklachten heeft
  • Was uw handen voor en na uw bezoek
  • Schud geen handen
  • Houd 1,5 meter afstand

Op welke manieren kan ik contact opnemen?