Cookies

Deze website maakt gebruik van cookies. Wij verzoeken u cookies te accepteren. Meer info

Spring naar inhoud

Klantenservice

Home Op welke manieren kan ik contact opnemen?

Ik wil contact opnemen

> Als gevolg van de ontwikkelingen rondom het coronavirus en de maatregelen die landelijk gelden, passen wij onze dienstverlening aan.


U kunt op verschillende manieren contact opnemen. Hieronder ziet u de reactietijd per contactmogelijkheid:


MijnSDD

24 uur per dag bereikbaar via onze website. Klik op de rode knop 'MijnSDD' rechtsboven de website. MijnSDD is uw persoonlijke pagina waar u makkelijk informatie over uw uitkering, Wmo-voorziening of schuldhulptraject vindt.

Telefoon

Bereikbaar via 078 770 8910, op werkdagen tussen 8.30 en 12.00 uur en tussen 13.00 en 15.00 uur.  U krijgt binnen 4 minuten een medewerker aan de lijn. Wij kunnen uw vraag mogelijk sneller afhandelen als u uw klantnummer bij de hand heeft.


Facebook en Twitter

Via Facebook Messenger (knop Bericht versturen) of Twitter Direct Messenger (knop Bericht verzenden). We reageren binnen 1 uur op werkdagen tussen 8.30 tot 16.30 uur.


Vragenformulier

U kunt uw vraag stellen via het vragenformulier. U krijgt binnen 24 uur een reactie.

Werkplein

U kunt zonder afspraak op werkdagen van 09.00 - 17.00 uur op het Werkplein terecht.


Maatregelen afspraken en Werkplein

Komt u langs? Onze ruimten zijn zo aangepast, zodat er 1,5 meter afstand gehouden kan worden. Waar nodig, staan plexiglas schermen. Ook zijn er hygiënezuilen aanwezig waar u uw handen kunt ontsmetten. Voor zowel onze medewerkers, als klanten geldt:

  • Kom niet als u ziek bent of verkoudheidsklachten heeft
  • Kom niet als uw gezinsleden of huisgenoten ziek zijn of verkoudheidsklachten hebben
  • Houd 1,5 meter afstand
  • Schud geen handen
  • Was uw handen voor en na het bezoek
  • Hoest en nies in de elleboog
  • Gebruik papieren zakdoekjes

U kunt geen gebruikmaken van klantcomputers en printers op het Werkplein.

Op welke manieren kan ik contact opnemen?